niedziela, 8 maja 2011

Więc zaczynam. ! ;P

       Trochę o mnie ^^

Heii. ;* Na MovieStarPlanet jestem już od 24 kwietnia. Widać, że to mało ale dużo przez ten czas się nauczyłam . ;D 
Trochę o mnie ;]

Imię: Julia
Nazwisko: Ładne ;&
Wiek: 12 lateQ 
Zainteresowania: Taniec, Muzyka, Bloggowanie

           Najj ;**

Kolor: Fioletowy, niebieski i Czarny ;*
Piosenki: Pass out
Zespół: Różneee ^^
Film: Saga Zmierzch
Idol: Robert Pattinson ;*****
Jedzenie: Pizza, Spaghetti, Naleśniki ;D
Picie: Coca-Cola, Fanta, Woda z cytryną xdd.

Na tym blogu będę umieszczała :
-Looks
-Newsy
-Ciekawostki
-Porady/instrukcje
-Konkursy z ciekawymi nagrodami 
-Ostrzeżenia
-Złotą liste ;D
-Czarną listę ;P

Mój nick w MSP to Bella^^.  Narazie mam połowę 4 poziomu ale git. ;D
Narazie ! Jeszcze dziś napiszę Regulamin xddd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz